mandag 25. oktober 2010

Det er greit, jeg kan forsøke -

Det er greit, jeg kan forsøke å blogge. Facebook har gjort dette med meg. Jeg har oppdaget hvordan jeg liker å formidle små ting jeg har på hjertet. Da noen der foreslo at jeg skulle blogge, lå det helt framme i dagen. Det er på tide å avlaste facebookveggen min, og skrive så langt som jeg ønsker.

Men ambivalensen er der. Stadig forvirres jeg av de to ytterpolene. På facebook poster jeg mer enn mange, og ville samtidig være stillere enn de fleste. Jeg liker meg best når jeg kan formidle til de få, og heller indirekte være med å formidle til mange. Men slik er ikke livet lenger. Det er vel tid for å skru av lokket og gi av det jeg har.

Kan hende blir bloggen til tider for nerdete for noen, til tider for kristelig for andre, til tider for kunstnerisk for noen, og igjen for fjollete for andre. Det er bare bra, det. Men jeg er lite glad i å såre folk. Jeg håper først og fremst jeg det kan berike hverdagen for en og annen. Noen av dere vet hvem jeg er. Andre kommer kanskje til, og aner det ikke. Det er helt greit, det passer med ambivalensen. Velkommen til bloggen, og så får vi se hva dette blir!

By the veikro, alle bildene jeg bruker som bakgrunn er tatt av meg selv, de fleste ellers også, om ikke annet er angitt. Jeg valgte "Blogger" sin tjeneste fordi det ser ut som det er rom for bilder. :)

5 kommentarer:

  1. ...superdupet....prøv å laste ned windows Live Writer....nnei du har veø MAC du..da kan du ikke det..jeg er såå fornøyd med det programmet skjønner du...dette blir spennende ..jeg følger med.....klem

    SvarSlett
  2. Så bra! Jeg følger med på neste kapittel også!

    SvarSlett